для повідомлення життєдіяльності рослин на необхідні умови тему
В умовах відкритого ґрунту температура повітря й ґрунту майже повністю залежить від інсоляції, географічного положення району й умов вирощування рослин. У закритому ґрунті тепловий режим можна регулювати за допомогою опалення Тривалий надлишок або недолік тепла може привести до загибелі рослини.Потреба квіткових культур у теплі в різні періоди їхнього росту й розвитку неоднакова. На початку вегетації сприятлива більше низька температура, чим у наступні періоди, удень необхідно більше тепла, чим уночі.Декоративні рослини по-різному ставляться до тепла, що багато в чому залежить від умов кліматичних зон, з яких вони відбулися.
Мета уроку: познайомити учнів з основними умовами, необхідними для розвитку рослини. Обладнання й матеріали: таблиці й дослідні рослини. Базові поняття й терміни уроку: тепло, світло, вологість, ґрунт. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів Питання для бесіди 1. Який ріст називають верхівковим? 2. Який ріст називають вставним? 3. Які функції виконують фітогормони? Автор
Пристосування організмів до умов існування та їх вплив на життєдіяльність». Мета: сформувати в учнів знання про умови існування та їх вплив на життєдіяльність організмів, особливості пристосування до них. 4. Мотивація навчання школярів. Повідомлення теми, мети та завдань уроку. Підготовча бесіда. Рослини і тварини, які живуть на Земній кулі, надзвичайно різноманітні щодо зовнішніх ознак і способу життя. Одна з причин цієї різноманітності пов'язана з умовами їхнього життя. Які ж умови необхідні для життя рослин і тварин? Саме таким чинниками, що забезпечують існування життя на Землі, і присвячене наше заняття. План (записано на дошці) 1. Потреба організмів у воді.
Фактори життя рослин поділяються на космічні та земні. До космічних відносяться світло і тепло, до земних - вода, повітря і поживні речовини. Космічні фактори мають суттєві особливості, тому що практично не регулюються в землеробстві. Світло забезпечує рослинам необхідну енергію, яку вони використовують у процесі фотосинтезу для створення органічної речовини. Значення світла в житті рослин вперше вивчив видатний російський вчений К
Тема 3. КВІТКОВА РОСЛИНА20. БУДОВА МОЛОДОЇ РОСЛИНИПроросток молода рослина, яка щойно розвинулася із насінини. Наявність коренів і пагонів властива тим, які мають найскладнішу будову. У про. Костіков І.Ю. Будова молодої рослини . Основні процеси життєдіяльності квіткової рослини. Стор.92 – 96. Інші завдання дивись тут Тема 3. КВІТКОВА РОСЛИНА. §20. будова молодої рослини. Проросток – молода рослина, яка щойно розвинулася із насінини. 1. З яких частин складається проросток квіткової рослини? Молодий проросток квіткової рослини складається із сім'ядолей, під сім'ядольного коліна, першого кореня і першого пагона рослини.
1. Необхідні умови для існування рослин 2. Вплив рослин на середовище існування 3. Закони взаємного зв’язку рослин з навколишнім середовищем. Необхідні умови для існування рослин. Життя рослини, як і всякого іншого живого організму, представляє складну сукупність взаємозалежних процесів; найбільш істотний з них, як відомо, обмін речовин з навколишнім середовищем. Середовище є тем джерелом, звідки рослина черпає харчові матеріали, потім переробляє їх у своєму тілі, створюючи такі ж речовини, як ті, з яких полягає тіло рослини, - відбувається засвоєння почерпнутих із середовища речовин, їх асиміляція.
Для нормальної життєдіяльності рослин різних видів необхідні не однакові умови освітленості, вологості, температури. Класифікація рослин по відношенню до світла. По відношенню до світла всі рослини, в тому числі і лісові дерева поділяються такі екологічні групи Умови життедіяльності живіх організмів. В лекцїї розглянено основні поняття, різноманітність рослин і тварин в навколишньому середовище, що зумовлено факторами неживоі природи. В данному конспекті розглянено як впливає головний фактор жівої природи - сонце, на розвиток рослин та тварин. Їх пристосування до цього фактору. Розглянена класифікація рослин по відношенню до світла.
Процес життєдіяльності. Сутність процесу. Обмін речовин. Сукупність процесів надходження в організм речовин і енергії із зовнішнього середовища, їх перетворення, засвоєння ворганізмі, розпад з виділенням енергії та виведення з організму. Живлення. Ця енергія необхідна рослинам для забезпечення процесів життєдіяльності. Під час дихання поглинається кисень та виділяється вуглекислий газ у довкілля. Ріст. Кількісні зміни, у результаті яких збільшуються розміри рослини, зростають площа їх поверхні й маса. Відбуваються за рахунок збільшення кількості й розмірів клітин, унаслідок одержання у процесі живлення органічних і неорганічних речовин. Розмноження.
Для цього визначимо умови, які необхідні для виникнення життя і існування людини на планеті. Тверда поверхня планети. Поверхня планети з твердих матеріалів - перша умова, при якій людина зможе знаходитись на планеті, пересуватись по ній, створювати необхідні для свого життя споруди, будинки і так далі. За цією умовою ми відберемо ті планети, які мають тверду форму. Вода доставляє в клітини організму поживні речовини, вітаміни, мінеральні солі і відносить відходи життєдіяльності. Вода бере участь у процесі терморегуляції і в процесі дихання (повітря не повинно бути сухим). Для стабільної роботи усіх систем та органів, людині потрібно мінімум 1,5 літра води на день. Наявність сили тяжіння на планеті.
Дана презентація призначена для проведення мультимедійного уроку з біології. В ній міститься інформація про умови, необхідні для забезпечення життєдіяльності рослин. Кількість слайдів - 32. В ній міститься інформація про умови, необхідні для забезпечення життєдіяльності рослин. Кількість слайдів - 32. Переглянути. Завантажити. Шановний користувач сайту! Просимо залишити коментар щодо змісту презентації (оцінка роботи, наявність помилок, пропозиції тощо). Ваші відгуки допоможуть в подальшому розвитку проекту.
Життєва форма рослин — морфологічна будова рослин, що склалася у процесі еволюції і відображає у зовнішньому вигляді їх пристосування до умов життя. Є ряд класифікацій життєвих форм рослин, в основі яких лежить різний підхід до їх вивчення. Термін «життєва форма» щодо рослин був запропонований в 80-х рр. XIX століття відомим данським ботаніком Вармінгом (1884). Він розумів під цим поняттям «форму, в якій вегетативне тіло рослини (індивіда) знаходиться в гармонії із зовнішнім середовищем протягом
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.